En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

10.11.05

El meu primer escrit


Ja estic entre vosaltres. la meva intenció era inciar el meu blog un cop estigués fora d'aquesta capital bloggaire... però no m'en he pogut resisitir. Espero que quan el meu cap estigui més clar, pugui oferir un xic d'interés a les persones que visiten aquests espais.
De moment ja el tinc. Ara faltarà veure si me'n surto!

2 Comments:

Blogger Eu said...

Hola Pitu,

Benvingut a la blogosfera mataronina!

Felicitats per la iniciativa i bona feina!

9:38 a. m.

 
Blogger Miguel said...

Ei Jose, benvingut a aquest friki-planet de la bloggosfera mataronina. Salut!

10:28 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones