En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

11.11.05

La pluja...


La pluja a vegades et fa pensar... i pensar no sempre ha de ser dolent. La pluja és una dels mots més utilitzats per un dels meus grups preferits, el grup amb el que he anat creixent; els Pets. Segons Lluís Gavaldà la pluja seria un element que incrementa el dramatisme de les situacions que expliquen.
Però, la pluja, per mi, té una petita vessant de nostàlgia i de records, però també, i en major importància, un sentit de relaxació, de serenitat i de pensament interior. Ningú ha pensat en les coses que es poden fer un dia que plou...? la comunicació que aquest fenòmen metereològic ens aporta...?
He tingut l'experiència de poder estar a la muntanya, de petit i de gran, amb molta gent i també amb la persona adequada... en un dia i en una nit de pluja, i us prometo que són grans experiències.
Quan plou ens queixem perquè ens mullem, i quan no ho fa perquè necessitem l'aigua...
Jo us dic, que avui està plovent, i que avui em vull mullar!

1 Comments:

Blogger ProV1 said...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

7:40 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones