En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

12.11.05

Crònica d’una anada a Madrid...

Estic enganxat a això dels blogs. Més d’un em prendrà de sonat, però no ho sóc, si us possessiu a la meva pell, segurament faríeu el mateix. Dissabte; primera hora de la tarda, a pocs quilòmetres de la capital espanyola (al mateix lloc on en breu començarà una manifestació en contra de la LOE, o el que és el mateix, a favor de la església cristiana, que sembla que s’hauria d’ensenyar a les escoles i no es farà...) Lluny em queda l’escola com per opinar sobre aquest fet. Quan vaig haver de sortir al carrer vaig ser el primer en fer-ho.
En poques hores començarà el partit de la primera nacional d’hoquei patins entre Santa Maria del Pilar i el Club Hoquei GrupClima Mataró. Estic a l’habitació 102 de l’hotel vila de Coslada. Sol, amb el meu portàtil, i teòricament apunt per fer un essay de 1500 paraules sobre diferències i similituds entre les diferents teories sociològiques (Marxisme, funcionalisme, Interaccionisme simbòlic, etc...). No ho veig gaire clar... i demà m’espera un dia bastant dur després del retorn durant la nit amb un minibus per 24 persones i amb 16 persones a dins (III cursa de muntanya Castell de Burriach, preparar el programa per dilluns, i la feina de Barcelona).
Moltes vegades la gent em diu que em té enveja, però aquests viatges destrossen. Avui m’he llevat a les 5 del matí i fins a les 2 del migdia no em tocat terra més d’un quart d’hora seguit. Que no esclati d’alegria, però, no vol dir que no m’ho passi bé. Sóc el primer en divertir-me a l’autocar amb el nivell de pel·lícules que es veuen, amb les cares que tothom fa a les sis del matí, amb les coses que s’expliquen a taula mentre dinem... ells fan equip i jo m’hi afegeix-ho!
Tocarà fer 10 minuts de siesta... i començar a fer un pensament. M’esperen unes interessants hores, i no volia deixar de passar-les sense vosaltres!

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones