En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

16.11.05

Muntanya de blogs


Ja hi tornem a ser. Un xic constipat, però disposat a parlar de tot una mica.
Vinc de recuperar-me d’un dur cap de setmana. A nivell físic he patit bastant, però alhora he pogut comprovar de primer mà el desenvolupament de la tercera edició de la Cursa de Muntanya, organitzada per el Grup de Muntanya d’Argentona. Prop de 300 persones van ser capaces de disputar una prova molt dura, però molt bonica. Sempre he sentit enveja d’aquesta gent capaç d’aguantar més de 20 quilòmetres per la muntanya i aguantant un desnivell acumulat de 2.230 metres. Tanta és la meva enveja que he volgut fer alguna cosa per sentir-me millor interiorment. El pròxim 27 de novembre me’n vaig a la Marxeta que organitza l’Agrupació Científico Excursionista de Mataró. No és una gran fita, però segurament servirà per millorar la meva moral... Almenys servirà per fer una mica de família, que sempre va bé. A casa em veuen poc, però serà una bona ocasió per compartits bons moments amb els meus tiets i la meva mare. Per cert. Avui és el seu aniversari. 52 anys. Un dia també hauré de parlar de la meva mare... i del meu pare. Però ja arribarà!

El món dels blogs, petit debat en petit comitè
Avui hem mantingut una petita conversa a l’hora de specialized journalism (ara ho he escrit bé!) sobre el món dels blogs. Havia introduït un comentari sobre aquest món (en Fèlix ho ha anomenat submón, el cert és que és un món paral·lel al real) en un escrit sobre aquest tipus de periodisme, en una vessant més tecnològica. La professora, Claudia Vallejo, n’havia sentit a parlar, però fins al moment no sabia ben bé la seva definició. Hem mantingut un breu debat, i ho he intentat explicar com millor he pogut. De fet, gent de la classe ja ha pensat en crear-ne algun. En Fèlix el tenia al costat i això m’ha dit.. o sigui que anima’t! Si ho fa serà molt interessant. I l’Andreu ha comentat que el seu blog seria per penjar fotografies...interessant també amb al camera que s’ha comprat!

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones