En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

31.8.06

Ha arribat l'hora....

Passen els minuts... i acaba una part de la teva vida. Però tens sort, perquè aquesta segueix. En un nou lloc, amb un idioma diferent, amb un estil de vida contrari al que portes aquí, a un indret d’on coneixes ben poca cosa, però amb la sort de marxar acompanyat de gent amb la que has passat grans estones.
Segueixen passant els minuts, i veus que això s’acaba. Que la rutina que t’ha acompanyat durant els darrers anys hauria de quedar guardada en el calaix del passat. Sé que això no passarà. Que marxo mantenint un estret lligam amb aquesta ciutat, un lligam que segur que pesarà a l’hora de tornar.
Sí, ha arribat l’hora de dir adéu a la meva ciutat. A dir un arreveure. Malgrat aquesta marxa no arribi en el millor moment.
Marxo d’una casa on em van acollir amb els braços oberts i que m’ho ha donat tot a nivell professional. Marxo sabent que part de mi seguirà pendent del que passi, i preocupat per la situació que s’hi viu.
Marxava per desconnectar... però crec que serà tant difícil...
Durant aquesta estona han seguit passant els minuts... i ja en queden menys per marxar. Han estat dies de comiats amb el cost econòmic que això comporta. Dies d’acomiadar-te de la gent, malgrat saber que dintre de quatre mesos tornaràs a “podolar” per aquí.
Gràcies a tots, i fins aviat!...
Good night and good luck!

7 Comments:

Blogger cristi said...

Seguramente no sea verdad que no te vaya ha echar de menos en la tele (jejejeje, ya te lo diré más adelante) pero lo que si que voy a echar de menos son las noches que todo el mundo acaba rajando y siempre nos quedamos los mismos de fiesta, han sido pocas y raras... pero han molao mucho.
No sabes las suerte que tienes, como me gustaría estar en tu pellejo.
QUE TE VAYA MUY BIEN
UN BESO

7:59 p. m.

 
Blogger Ramon Bassas said...

Que hi tinguis una feliç estada, i fes-nos dentetes des del bloc.

9:41 p. m.

 
Blogger Pablito el Gordito said...

T'ha arribat el moment... crec q algú ja t'ho ha aconsellat abans (y me consta que sabe algo del tema) xo marxa amb ganes i sense mirar enrera. Disfruta el temps allà i aprofita'l tot el que puguis.... Gaudeix l'oportunitat!!!

Spàsovic, cuida't molt. Un petó.

11:59 p. m.

 
Blogger Elisabet said...

Cuida't molt i disfruta al màxim aquesta oportunitat que tens de començar de zero... però sense oblidar que aquí se't trobarà a faltar!

1petó i molta sort!

10:00 a. m.

 
Blogger Unknown said...

Suposo que quan llegeixis això ja seràs mig ciutadà britànic.
Aqui portem un dia sense tú i es nota bastant. No mirir enrera i viu al màxinm aquesta estada perquè segur serà una gran experiència.
Un petò enorme i ens veiem aviat!

P.D: Ves amb compte eh???

7:30 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Josete...Sóc la teva germaneta!!! He trigat uns dies a escriure't pq d'entre altres coses havia perdut aquesta direcció. Com sempre sort dels pares!!!
El sopar del dijous, el de la teva despedida, em vaig quedar molt trista quan em vaig despedir de tu. Sé que estràs molt bé i que és una gran oportunitat per tu, però una cosa no treu l'altre...em sap greu que estiguis tan lluny, pq tot i que potser passavenm dies sense veure'ns tenia números de que agafessis el telefon quan trucava a casa els pares, et veia per la tele o si més no, sabia que estaves aquí...però ara no!!! Et trobaré a faltar...
Espero que realment aprofitis aquesta oportunitat tan professional com personalment.
T'estimo molt i saps que tot i la distància estic aprop.
Un petonet germanet.

8:28 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Hola maco. Et desitjo que passis uns 4 mesos genials, aprofita moltissim aquesta oportunitat tant xula que tens, viure lluny de casa sempre et fa aprendre un munt d'experiencies i coses noves, també et fa valorar allò que anyores. Molta sort i cuida't. Un petonet.
Comella Firmet

4:08 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones