En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

18.4.06

Una nova manera de definir-me... i m'encanta!

Sempre, o almenys a mi, m'ha passat sempre que quan em presento li dic el meu nom i seguidament li explico que no ca que em digui "Jose" -atenció! sense accent-. Què em poden dir Josep Maria, Josete, Llucet, Pepo, Pitu i un llarg etcètera. De fet sempre poso de coletilla que hi ha gent que em deu insultar, sense dir ni el meu nom... i a mi no em fa res!


A partir d'ara, la gent em pot anomenar, o cridar amb el següent nom:
COMPETENT USER
Has generally effective command of the language despite some inaccuracies, inappropriacies and misunderstandings. Can use and understand fairly complex language, particularly in familiar situations.
De fet m'he quedat a mig camí, ja que he superat a un simple usuari competent. M'he quedat a les portes de ser un bon usuari (GOOD USER - Has operational command of the language, though with occasional inaccuracies, inappropriacies and misunderstandings in some situations. Generally handles complex language well and understands detailed reasoning.)


Bé. Ja debeu saber del que estic parlant. De una cosa que m'ha preocupat durant els darrers mesos. El meu exàmen de IELTS. Avui he sabut la nota... i si, he aprovat. La gent havai confiat amb mi, i potser era jo el que desconfiava més de mi,d esprés de veure el meu exàmen oral, la darrera part del examen. Però es veu que no, que sóc un tio competent per parlar l'anglès.
Això vol dir que definitivament me'n vaig. Serà a finals d'agost i encara queden coses a fer. Ara per ara a disfrutar del present, com aquest darrer cap de setmana (o millor dit, com tota la Setmana Santa).

Moltes abraçades Àngel, la meva aventura està a punt... a punt de començar!

7 Comments:

Blogger ruth said...

que xulo! moltes felicitats! jo aquí, a andorra...

4:22 p. m.

 
Blogger lula said...

MOLTES FELICITATS!!
Ja va bé que els amics decideixen aventurar-se a anar a països llunyans... escollir el destí de les vacances després és més fàcil!!... jeje ;P
I com que d'aquí a l'Agost ja tindré temps de dir-te que et vagi tot molt bé... ara et desitjo sort per la preparació.. el començament!
Good luck baby!! :*

11:02 p. m.

 
Blogger Angel said...

Spaaaaaaa....Que fots el camp tu tb...T'enrecordes fa quatre dies discutiem de les nostres vides..Qui ens hagues dit que les viuriem per paisos veins? Jo un inepte per les llengues...i tu un catala ben aferrat...Volies caldo???dos tasses...Que si tio, fot el camp i disfruta de l'aventura, espero q tinguis la mateixa sort que he tingut jo en l'acollida, pero coneixente crec que no tindras masses problemes...Crec que un bon sopar al Juliol (suposo que ja estare per aqui) a la Pepa, sera la millor manera per celebrar-ho i dir-te A BIENTÔT....
Pero que sera d'en Pau???? jejeje que es quedara solet... el trio calavera....potser se'ns casara uohhhhhh...En fin que l'haurem de tenir controlat en la distancia...
Bon, je te laisse... mais je te veux dire BONNE CHANCE ET FELICITATS LLUCET

10:41 a. m.

 
Blogger Elisabet said...

moltes felicitats!! ara ja tens el teu somni més aprop... disfruta del temps que et queda per aquí i del temps que passis allà!

11:52 a. m.

 
Blogger Pol said...

Ei! Spaaaa!!! Enhorabona!!! Ho em aconseguit!!!

No sabem molt de la nostra aventura...però el que sí sabem, que estarem a UK intentan sobreviure...;)

Ens veiem a Wolver!!!

7:16 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

¡Congratulations Papitu!!!! Jejejeje (Es que t'havies deixat Papitu contxu) Un petó.net & a kiss :)*
Comella Firmet
http://guallavitoclub.blogia.com

9:02 a. m.

 
Blogger Oriol Rodríguez said...

Felicitats Quitu! Ja pots preparar una festa ben grossa.....

1:36 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones