En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

16.2.06

No hi pots faltar!

Aprofito el meu blog per fer una crida i movilitzar a la gent que assisteix-hi a la manifestació d'aquest dissabte 18 de febrer a partir de les cinc de la tarda.
La manifestació surt des de la Plaça Espanya i arribarà fins a la Plaça catalunya.
Malauradament no hi sóc dissabte, però m'agradaria que aquest dissabte hi anés molta gent. Però, sobretot, que sigui una manifestació pacífica. Sense aldarulls, perquè sinó és el que sortirà en els mitjans de comunicació afins al PP, o simplement pròxims al PSOE. Reivindiquem-nos com a nació, i que es faci sentir la nostra veritable paraula, que no té res a veure amb el que alguns volen transmetre fora de Catalunya.
Prou de mentides! Prou d'atacs inmerescuts cap a la nostra societat!
Manifestació:Per dignitat, sortim al carrer.Som Una nació... i tenim el dret de decidir!
DISSABTE 18 FEBRER - 17 HORES - PLAÇA ESPANYA
Visca la nostra terra!
Nosaltres no fem diferenciacions entre les persones. Ens estimem la terra, i tote les persones que viuen en ella.

1 Comments:

Blogger ruth said...

Avui he flipat. Estava a la tele (a andorra) i han dit un milió de persones segons organitzadors i 75.000 (!!!) segons la guàrdia urbana. Perdón?????

2:08 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones