En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

12.1.06

Què fa la policia?... a mi em tortura!

La policia és una força amb la que et sents inferior. No hi pots fer res. Ells són la força i a sobre han d’establir l’ordre establert, per unes persones que en moltes ocasions no són prou hàbils ni per tancar la porta de casa seva. És una força prepotent, que es pensen que són molt, quan sense indumentària no són res... absolutament res més que una persona com jo o tu que estàs llegint. En defintiva...són prepotents!
Hi ha un càntic, escolta’t a moltes manifestacions que diu “La policia tortura i assassina. Què fa la policia? Tortura i assassina”. No estic dient que a mi m’hagin torturat físicament, i menys que m’hagin assassinat, bàsicament ara no estaria escrivint aquestes línies. I això dels assassinats policials ha passat a la història, ja no dic la tortura perquè hi ha gent que podria dir-me que m’equivoco, i en sóc conscient... ho sé.
La seva tortura la tinc des de mitjans de novembre, quan em van encolomar una multa, perquè tocava, d’uns 170 euros. El meu cotxe, a les 15:45 va ser tret per una grua municipal de Mataró d’una zona de càrrega i descàrrega. El meu cotxe, cert, estava estacionat en CiD. Però, coses de la vida, tenia un lletreret amb el nom de Televisió de Mataró, mitjà on treballo. Doncs a les 15:48 arribava a retirar el meu cotxe, per seguir la feina que estava realitzant i retornar a la televisió. Estava plovent. El meu cotxe no hi era. Se l’havien emportat els que estableixen l’ordre, i en el seu lloc hi havia un Volkswagen Golf aparcat...i sense lletreret de cap tipus (ni disc horari, ni de TVM, ni del Punt, ni del capgros, ni res de res de res). Estrany és que amb tres minuts algú hagués tingut temps d’aparcar un nou vehicle. Però el cert és que ho va fer. La coincidència està en que just al darrera d’on estava estacionat el meu vehicle, hi ha un mecànic, on grues i altres vehicles de la força armada (perquè estan armats) de la policia local deixen els seus cotxes perquè els hi arreglin. Potser haurien de deixar altres elements per reparar... No hi entraré, però.... és cert! El fet, és que tant el CiD d’aquest carrer, com el carrer anterior (on hi havia el meu vehicle estacionat – situat al lado del bordillo entre dos vehiculos más -) l’utilitza aquest mecànic per deixar-hi estacionats els vehicles que repara. En moltes ocasions es tracta de grues municipals... Hi ha una diferència de tracte força destacable, no? No m’estranyaria que el Golf l’hagués col·locat el mateix mecànic... i hagués estat ell l'autor de la trucada per treure el meu vehicle! Encara em pregunto el gran problema que el meu vehicle feia en aquell lloc. Feia deu minuts que havia arribat... I si el meu vehicle feia nosa, deuria fer la mateixa que el Golf que estava estacionat i que no tenia cap lletreret.
En resum. Haig de pagar 170 euros. I no vulguin saber quina és aquesta quantitat respecte el meu sou... No ho vulguin saber!
Un cop més la policia i els seus xanxullos han fet de les seves. Per un estacionament de 10 minuts en un càrrega i descàrrega, amb lletreret inclòs, em claven 170 euros, uns 80 de grua (el dispòsit es troba a 3 minuts del lloc on van passar els fets... 8o euros/3minuts) i uns 90 de multa.
Amics de la policia; MÉS atenció al ciutadà, més aproximació al ciutadà. No ha servit ni un recurs fet per el mitjà de comunicació on treballo. I vull que ho llegeix-hi tothom, perquè ells, ara, no m’han escoltat. Però aquests 90 euros els penso batallar com sigui... no estic d’acord i em crec en el dret de reclamar-los, el mateix dret que van tenir dues, o qui sap si més persones, en treure’m el vehicle d’on estava estacionat.

4 Comments:

Blogger Elisabet said...

últimament la poli s'està cobrint de glòria... i ho demostra el protagonisme que està guanyant als blogs del personal!

5:40 p. m.

 
Blogger Oriol Rodríguez said...

Jose, adreça't al defensor del poble.L'altre dia vaig sentir-lo a la ràdio dient que les grues no poden retirar els cotxes ( vehicles que són privats) a no sé que molestin, i en aquest cas fins i tot se'n podria arribar a parlar. En cas que et retirin la multa també t'han de retirar l'import de la grua ja que si la multa no existeix la grua n'és una conseqüència i per tant és invàlida. Sort!

4:41 p. m.

 
Blogger Pablito el Gordito said...

Jejejejejee.... La poli és xanxullera x definició. Probablement molt més q no pas qui posa un lletret de TVM a veure si cola ;p xo la veritat és q són molt poc transparents en aquest sentit. Els mossos realment mereixen un blog sencer apart. Sirenes i curses a altes velocitats x la ciutat x arribar i aparcar en un bar amic a fer el talladet/cigaló/copazo o el q vulguin fer amb uniforme i cotxe patrulla. Prepotència desmesurada pels quatre costats. Ineficàcia operativa en moltes ocasions i un llarg etcètera que no hauríem de permetre pel simple fet de ser la Polícia Autonòmica. Probable i precisament x això hauríem d'exigir-ls'hi molt més. Però en fi, i sense ànim d'ofendre a ningú (tb em consta que hi ha grandioses persones en el cos), només cal veure a vegades qui entra al cos... Xo en definitiva, en un col.lectiu tant gran, generalitzar seria pecar d'imprecisió. Una abraçada, i estalvia, que els leuros de les multes són dels q fan mal. Sort que gastaràs menys en tabac gràcies al ZP... jejejeje.

Aiooooo!

4:44 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

La poli a Mataró se les gasta. Estic d'acord amb tu Josep Mª ;) Soc la Vanessa López, vaig anar a classes d'anglès amb tú, (les que donava en Hayden) he trobat el teu blog per casualitat: un article de la Care Santos m'ha dut al seu blog, el seu blog al del Oriol i el del Oriol al teu. Benvingut al apasionant mon de la xarxa ¿no? Jejeje. Boniques casualitats. La veritat es que et segueixo de tant en tant a la TV local i et felicito per la teva acurada feina i ara també per aquest raconet virtual tant xulo. Et deixo la meva adreça web, no sé si et recordes que a mi també m'encanta escriure, b, de fet no sé ni si et recordes de mi ;) Tot i així:

http://guallavitoclub.blogia.com

El meu pseudonim allà i per tot lo que faig relacionat amb la lite es Comella Firmet. Una abraçada. Et seguiré la pista per aquí :)

2:21 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones