En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

11.12.05

Madrid i la infeficàcia d'Ibèria...

Madrid...Madrid...Madrid...
És maco, cert! Però em quedo amb Barcelona! Sí, ara pensareu que sóc un d'aquells catalanets que no reconeix les grandeses d'altres ciutats... Cert és que és bonic, però, no sé... no m'entra pels ulls... I això suposo que és un gran handicap. Avui he tornat a la capital espanyola. Ho he fet amb avió, molt millor que amb autóbús! La llàstima és que viatges amb Iberia... i si viatges amb Iberia, malgrat els seus grans anuncis, és sinònim de problemes. Pèrdua de maletes, retrassos, incompetència... avui m'ha tocat pèrdua de maletes. No la meva, sinó la del capità del CH Mataró; Xavi Gonzàlez. Un bon viatge, d'aquells de ida y vuelta, i que ha acabat amb una vuelta massa llarga... maleïts.... Ara fa un any tornava amb un pont aeri... després que, per culpa del meu DNI, els meus "amics" de la Policia Nacional no em deixessin passar... me'l vaig deixar, cert... no m'extendré en aquest tema, però em va fer mal a mi (que he fet jo per no poder parlar amb uns ineptes com ells?) i a la meva butxaca... Total vaig fer el mateix viatge que els jugadors, amb un altre vol, però amb el mateix horari, amb una diferència de 5 minuts com a màxim... però al pont aeri no em van demanar DNI... No ho acabo d'entendre, encara... I menys quan veig que els diners que em gasto amb ells no s'inverteixen en millorar la qualitat, el servei, l'atenció...
En el nostre vol d'avui viatjava un passatger que ha pres mal. Amablement l'han vingut a buscar amb cadira de rodes, i el portaven a la terminal B, on retiràvem les maletes. El problema ha vingut quan, per megafonia, ens han avisat que els "bultos" els havíem de recollir a la Terminal C. Qui conegui l'aereport del Prat sabrà la distància, i la putada que et fan quan això passa a les 00:00 de la nit d'un 10 de desembre -bé, 10 o 11, depèn de com es miri-. Doncs l'home, treballador d'Ibèria, que feia pocs minuts l'havia anat a buscar a l'avió, ha decidit deixar-lo a la terminal B, perquè a aquella hora acabava la seva jornada de treball. Total, que l'ha deixat a la terminal B... ha hagut d'anar fins a la C caminant, amb una sabata a un peu, i l'altra descalçat... (d'això se'n diu tracte amb els clients?... i una merda!). Un cop arriba l'home lesionat a la C, li diuen que la seva maleta no hi és, i que ha de tornar a la B... L'home que venia d'un país no comunitari, ha hagut de tornar al B. Una noia d'Ibèria, li ha dit que provés d'anar-hi pel seu propi peu... i que si no ho veia clar que l'avisés... (que l'avisés? com? ... un nou exemple de tracte amb els clients? i una merda!)... Ha estat horrorós. El que desitges que mai et passi avui ho ve vist, de nou pels meus propis ulls...
A vegades, i ja més sovint, prefereixes no tant de servei (pq al final no existeix) i més eficàcia. Des d'aquí vull donar una nova llança a favor de les companyies a baix cost. No ens cal tanta imatge i sí més eficàcia, que de moment és el que m'han donat.
Però hem guanyat, en un gran partit... se siente!
Ens veiem... pel meu món... sempre i quan hi volgueu entrar!

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones