En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

30.11.05

Tants canals per pocs botons....

Que si cuatro que si “la sexta”... el món televisiu s’està ampliant, a les portes de la “gran” TDT... Què fàcil que era fa pocs anys amb la 1, la 2, la 3, el 33 (o sigui el quatre dels nostres botons del comandament a distància), la 5, la sis (que paradoxalment és antena 3), la set (que era canal +) i finalment la vuit, o sigui la nostra, la de tots, Televisió de Mataró. Més endavant van sortir City TV, Flaix Tv (ara Urb TV), Localia, Tele-Taxi Televisión, etc... entre elles es disputaven el botó del 9 dels nostres comandaments.
Per un costat ens hem d’alegrar, més coses a triar. Però si t’ho mires, i mires les seves graelles, a vegades fa pena tenir-los en el comandament a distància; o sigui, el mando de televisió.
Per això us proposo la següent manera de distribuir els canals en els nostres botons del comandament.
Ho tenim mitjanament fàcil. El botó 1 és Televisió Espanyola, el botó on hi ha el 2 serà per la 2 de Televisió Espanyola. El 3 és per Televisió de Catalunya – TV3. El 4 es quedarà amb el de sempre, amb el 33/K3. La 5 per Tele 5. La sis, aprofitarem els primers dies per tenir-hi antena 3, però quan aparegui la nova cadena de televisió “la sexta”, el número 6 ha de ser per ella. El número 7 és per l’evolució de canal +. Cuatro. Em permetran que els hi comenti que necessiti millorar... Hem arribat al vuit. Aquest, em permetran, és per nosaltres. Per tots nosaltres. Per Televisió de Mataró. Sé que hi ha gent que ni ens té sintonitzats, però en canvi gent que fins i tot ens té en el número 1. No demano tant jo! Tant sols demano el nostre espai que per història ens hem guanyat! Amb el número 9 tocarà decidir el que fem... Jo m’he quedat amb el canal + al 9....
Us apunteu a fer els vostres anàlisis?
(Per cert, no he comentat les altres televisions, perquè no em mereixen el respecte que tinc a les que he anomenat...)

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones