En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

28.11.05

Coses del meu món...

Ruptura fibril·lar al bessó intern de la cama esquerra:
Aquest és el resultat de la meva gran fita d’ahir per la muntanya. Ha costat saber-ho... he estat unes dues hores al servei d’urgències de l’Hospital de Mataró, però al final ho han trobat... El metge, tot bona fe, m’ha dit que descansi durant una setmana, que no faci esport. Pobre il·lús. El que no sap és que per mi no és cap mal no fer esport durant una setmana... les màquines del Centre Natació Mataró fa dies que em troben a faltar!
Estic esperant noves propostes per nous reptes... Estaré a l’alçada en noves ocasions.... Eh Lula!

Per cert, el meu cap de setmana no ha estat plenament esportiu... divendres vaig acabar al clap, però aquesta setmana amb novetats! Cada cop m’agrada més el local i la música... Però en aquesta ocasió ho vaig fer amb companyia. Femenina... uooooo! Je,je,je. La Mar, una amiga que també podria parlar de distàncies... (ho pots fer en els comentaris; je,je,je). Va ser una gran nit. Sopar, copa + monòleg, copa + bailoteo... Va servir per compartir cosetes i problemes, i riure... riure molt!

Qui ho havia de dir, en un dels primers post parlava dels meus dos grans amics. I resulta que els tios s’han fet ja blocaires... com acabem tots...! Consulteu les seves pàgines... l’Àngel va començar fa dies, però s’ha estancat... necessitem notícies teves! I en Pau ha començat avui... promet... no decaiguis! No us perdeu tampoc el blog de la Eli Solsona... També serà interessant, i més si parla de les “seves coses”... je,je,je En aquest apartat de blocaires, no em vull deixar de mencionar al meu amic, i per mi “el millor presentador de TVM”, Pere Pascual “Pic”... no tinc paraules pel seu darrer post!
Aix... no estic inspirat... Deus ser la fibra aquesta... veieu com no m’equivocava al parlar del Front Muscleosístic d’Alliberament... primer acte terrorista... FJL “Seguro que también apoya el estatuto de los independentistas catalanes”.

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones