En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

21.11.05

Nit de derbi... sense derbi


La vida m’ha fet ser obert de ment. No refusar res que mai hagi provat. I potser, per això, sóc capaç de viure, amb poques hores de diferència, situacions completament diferents. Suposo que sorprèn a més d’un, sobretot els de ment tancada, que una persona que li encanta l’esport pugui arribar a caure a un dels seients del teatre Monumental. I a sobre, que ho faci quan el que es fa a l’escenari no és una obra de teatre de riure, sinó que és un gran concert de piano a càrrec d’un dels mestres d’aquest art. M’ho deia l’Alícia, a la que vaig acompanyar. Però espero que la meva presència (amb bon vestuari per la ocasió) no disparés aquests dubtes.
Com va anar? Realment magnífic. Extraordinari. Gratificant. Increïble. Primer concert de piano al que vaig i no m’adormo... je,je,je. Cert és que no sabia com respondria enfront aquest concert. La meva resposta és que si un dia puc, repetiré. Paul Badura-Skoda va ser l’estrella del Monumental, en el mateix instant que Ronaldinho ho era del Bernabéu. Si. Cert. Hem vaig perdre el gran derbi. El partit dels partits. Però també m’he perdut la victòria avui de l’Espanyol contra el Mallorca, i dormiré igualment. Estic content que la vida no es pari amb un Madrid- Barça.Una nit que havia de ser rodona. Com no pot ser rodona si acabes anant a sopar al Sangiovese ¿? En aquest cas, parlo d’un altre recital. Vam deixar el recital musical per un recital gastronòmic. Normalment encerto en els plats... i ahir ho vaig tornar a fer... Llàstima que la vessant d’amic, va superar els marges que pot superar. M’implico massa. I a vegades és un error. Una gran nit, desaprofitada... Ja ho sap. Li dec una. Només falta que em digui un dia. La proposta la faig jo!

5 Comments:

Blogger Oriol Rodríguez said...

Mira que perdre't el gran espectacle del Bernabèu. Perquè ahir no va ser futbol, va ser art!!!

8:47 p. m.

 
Blogger VideoRevolucion! said...

Si senyor. Hi ha vida més enllà de l'esport. Més enllà del Futbol i fins i tot més enllà d'un Madrid-Barça. Jo també vaig passar sense fer-ho i avui...es cert, tinc una mica de malestar, pero ho vaig superant. :)ja!
Ens veiem aquest vespre,

VR!

3:31 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

M'alegro que t'agradés acompanyar-me al concert... Dissabte no vas ser tan explícit amb mi i, per això, quan he llegit el teu escrit, m'he alegrat una mica més d'haver-te proposat que vinguessis amb mi a aquest concert que, com molt bé tu dius, va ser esplèndid. La música té efectes meravellosos en les persones. A mi també em va agradar molt, m'encanta el piano... deu ser perquè el vaig estudiar 4 anys i l'amor per la música no es perd, al contrari, augmenta amb el temps...
I pel desenvolupament de la resta de nit... no pateixis, no sempre reaccionem ni ens comportem com voldríem o desitjaríem... però, per això estem els amics, per respectar-nos i estimar-nos.

2:18 p. m.

 
Blogger Angel said...

Spaaaaaa.....!!!!!
Es cert que pots passar sense veure un partit de futbol, es cert que un barça-madrid no es mereix tota la importancia del mon. Segurament el teu partit a les butaques era molt mes emocionant...Pero no l'hauras grabatr per casualitat? jejejjeje...Veure el coliseo blanco de peu aplaudint a l'extraterrestre Ronaldinho, perque no te un altre nom, com dirien a l'anunci NO TIENE PRECIO.... Aixi que em sembla de puta mare tot el que ens expliques del concertas, pero va no vulguis netejar-te la conciencia i demana busca una copia per mirar-l'ho. Jo tambe m'el vaig perdre...Pero no he dormit a gust fins que he pogut veure'l encara que fos tard....
Tu, rei de l'esport i les retransmisions, deixat de concerts i admet que et vas perdre el partit dels partits....
A bientôt
Gros bisou

5:32 p. m.

 
Blogger Angel said...

Spaaaaaa.....!!!!!
Es cert que pots passar sense veure un partit de futbol, es cert que un barça-madrid no es mereix tota la importancia del mon. Segurament el teu partit a les butaques era molt mes emocionant...Pero no l'hauras grabatr per casualitat? jejejjeje...Veure el coliseo blanco de peu aplaudint a l'extraterrestre Ronaldinho, perque no te un altre nom, com dirien a l'anunci NO TIENE PRECIO.... Aixi que em sembla de puta mare tot el que ens expliques del concertas, pero va no vulguis netejar-te la conciencia i demana busca una copia per mirar-l'ho. Jo tambe m'el vaig perdre...Pero no he dormit a gust fins que he pogut veure'l encara que fos tard....
Tu, rei de l'esport i les retransmisions, deixat de concerts i admet que et vas perdre el partit dels partits....
A bientôt
Gros bisou

5:35 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones