En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

25.11.05

El destronament de certs mites eròtics...

Sempre diuen que els tontos tenen sort. En aquest cas un que ho és.... i molt, ha degut tenir el doble de sort. Realitats matemàtiques se’n diu...
L’Oriol Burgada diu que les noies són, o estan, despistades. Cert. Molt cert. Avui, a les 06:54 m’ha sonat el despertador, que com molta gent, és al mateix temps radio. Com sempre el meu “amic” i company de matí, Llucià Ferrer, m’ha despertat. La primera notícia que m’ha donat, però, ha estat fatal. Crec que m’ha trencat per tots els llocs que et poden trencar un dijous a les 06:54 del matí i després d’haver anat a dormir un xic tard... No m’ho he cregut... però al llarg del dia, tothom m’ho va ratificant. La “maca” de la Raquel, la cantant del grup “El sueño de Morfeo”, està sortint amb el tonto de Fernando Alonso. I jo em pregunto.... perquè? Jo que pensava que aquesta noia era de les reals... i pensava que el meu “amic” Flavio Briattore li presentaria alguna amiga seva al tonto de l’Alonso perquè aquest fes el que pogués fer.... Ha estat el primer pal d’un mite eròtic per la masculinitat...
El segon no ha trigat en arribar. En el meu afany per ratificar la informació que m’havia donat en Llucià Ferrer a primera hora del matí, he fullejat tots els diaris gratuïts de Barcelona. Sí. Aquells grans diaris que informen de coses tant peculiars, estranyes i, per la majoria, intranscendents com que la Raquel de “el sueño de Morfeo” està sortint amb en tonto d’en Fernando Alonso. Doncs en allà un altre mite eròtic per la masculinitat, la Carlonia Ferre (si us plau... tots drets) ja no presentarà el seu late show... Però si encara no he tingut temps a veure’l! Si només porten dues setmanes en antena... ¿? La ex d’Andreu Buenafuente, precisament director de la productora El Terrat – o sigui director de Carolina Ferrer en el programa ja desaparegut “Plan C” – no apareixerà, momentàniament a les pantalles... Segon pal en menys de tres hores... Què més em podia passar ?¿
Arribat a Barcelona, tot trasbalsat, em dirigeixo a Sarrià, on hi ha el meu “real choice”.... (algun dia n’hauré de parlar...). Primera hora classe d’European Media, amb ..... (sin nombres número 2). No sé com, el meu company de classe, i col·laborador del programa que Localia retransmet per arreu de l’estat espanyol “Encadenados”, Robert Calvo, m’ha notificat que la “gran” Maria Teresa Campos tindrà un regalet per reis... una carta en concret! I si ho diu en Robert (o Popova Revoltova) deu ser cert... Una nova pèrdua per el periodisme estatal. Li han fet mal. Li han fet el llit. Li han fet el forat per enterrar-la... Potser ja li havia passat. Però lamento profundament que això vagi en beneplàcit de la tonta de la Ana Rosa Quintana...
Crec que el matí no podia ser pitjor... Els mites queien un per un... qui podia caure ¿? Shakira ¿? No...ella no! Ella segueix el seu pas en ferm cap al numero 1 mundial, si ja no ho és. No negaré que les lletres m’agraden (i que ningú s’atabali, escolteu primer, i després opineu). Però més que la lletra, no deixa de ser el mite eròtic per excel·lència... (bé, potser tindria un frec a frec amb Elsa Pataki).... – aquí necessitaria que us aixequéssiu dos cops, i guardéssiu un minut de silenci per les dues –.
En fi... ara m’espera una tarda en la que arrossegaré tot això que us he explicat. I a sobre, tot ve precedit per un sopar, ahir a la nit, que va acabar força tard, per lo aviat que m’havia de llevar avui al matí, clar! Un sopar d’aquells interessants i apassionants. Si no hagués estat per el límit horari, suposo que hagués seguit fins altes hores de la nit!

4 Comments:

Blogger Oriol Burgada said...

Jose. D'acord, que no caigui la Shakira, però que tampoc caigui la Llansana!

1:06 p. m.

 
Blogger VideoRevolucion! said...

Tio, este post parece un Pantone.
Como te dije anoche en el Clap
me he levantado dos veces y he guardado un minuto de silencio. No por ella, no la conozco. Por ti, un blogger del barrio.

Salut,

VR!

9:54 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Aqui Robert Calvo. Em sento sumament afalagat de poder aparèixer entre les línies d'aquest molt honorable blog internauta de'n Josep Maria. Es un honor molt i molt gran. jajaja. La Campos encara no ha rebut la carta, per cert. Haurem d'esperar al gener...

10:04 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Hola!!!!
Doncs el LLuciè Ferré es pira a Catalunya radio i canvia d'horari i tot!
Farà el programa de 4 a 7 em sembla i encara no te títol!!!!

7:37 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones