En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

6.12.05

De princeses...

Avui en una xerrada banal de msn (messenger), recordant el cap de setmana (tot i que a algú li sapiga greu que l'expliqui) i ajudant a organitzar una viatge, m’ha sortit una d’aquelles frases que et surten, i que després emmarcaries.
Aquesta ha acabat sent una cosa així “M’agrada fer sentir les dones com a princeses, el problema arriba quan volen ser reines”... Certament és una realitat com un temple (accepto negacions per part de les que han estat, en algun moment, princeses....).
Aix...que avui no estem inspirats...
Ho deixarem aquí!
Ja veus Joan Antoni que he incrementat el tamany de la lletra... Per cert... això dels blogs és increïble, no pares de sorprendre’t de la gent que pot arribar a veure els teus pensaments.... m’agrada!

6 Comments:

Blogger Angel said...

Avui en una xerrada banal de msn (messenger), recordant el cap de setmana (tot i que a algú li sapiga greu que l'expliqui)...Espero Pepo, que aixo no anes per mi. No em molesta ni molt menys el que fas els caps de setmana, amb qui vas o amb qui deixes d'anar, per sort en aquesta vida un es molt lliure de fer el que li rota, el que a vegades em molesta son les contradiccions de le gent....
Be, de totes maneres crec que es un tema bastant complex per parlar-l'ho aqui, pero com que me sentit identificat he cregut convenient deixar aquest petit comentari, que m'agradara veure com s'interpreta....
a bientôt
nen

9:55 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

No será que a lo máximo que puedes aspirar es a tratarlas como a princesas y no como a reinas?
Piensalo.
cristi

12:22 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Tota dona és una reina, no volem paios que ens rebaixin a princeses.

I sinó creem la República de l'amor!!

Pura vida!

12:32 p. m.

 
Blogger Joan Antoni said...

Moltes gràcies Jose

12:53 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Hi ha gent que parla de la república de l'amor sense tenir sentit d'estat.

8:39 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

reines o princeses? potser és que no saps quines mereixen ser reines i quines no mereixen ser ni princeses.

11:57 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones