En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

17.12.05

Avui anem de boicots...

(post escrit el divendres dia 16/12/05, però qu eno he pogut penjar fins el dissabte 17/12/05)
Diuen que el boicot als productes catalans funciona. O almenys això es desprèn dels darrers resultats que han sortit a la llum. Alguns caves catalans ja han explicat els seus darrers resultats, i aquests són decebedors en l’àmbit estatal. Apareixen informacions a mitjans escrits que mostren fotografies d’un dels supermercats Alcampo amb rètols on anima als seus clients a comprar cava que no sigui català. Jo em miro aquestes coses amb sorpresa, com aquella cara del msn. No em crec que ens vulguem tant d’odi. L’altre dia parlant amb la meva iaia, en una d’aquelles apreciades sobretaules, comentàvem el mal que va fer la Guerra Civil. No estic aproximant fets. Sé que hi ha certa distància, entre una situació i l’altra, però durant aquella època els nostres avantpassat es feien mal entre ells. Porta per porta potser hi havia gent que es matava, pel sol fet de no compartir idees polítiques.
Però avui, parlant amb una amiga sevillana, he sabut que no tothom és així. No tothom ens vol mal. Només cal ser una mica amant dels bons productes. Apreciar el que tenim, sigui català, andalús o extremeny. Qualsevol persona, amant de la “bona vida”, estarà d’acord amb mi. Un pa amb tomàquet amb un bon Rioja i un bon pernil... ningú ens ho pot treure. Des d’aquí animo a tothom a lluitar contra aquest boicot, que a cada dia que passa es fa més palès. Personalment no entraré en el joc de boicotejar. No perdré el temps en dir-li a la meva mare el que ha de comprar o el que ha de deixar de comprar. Em quedo amb lo bo, i més barat. Sigui d’aquí o d’allà!
(perdoneu l'oblid que he tingut amb el blog... no sé que ha passat! Potser el fred... potser els fets ocorreguts en els darrers dies que no m'han inspirat... realment? no ho sé, esperem que el cervell torni a funcionar com abans...)

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones