En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

19.12.05

Cre@tic i Spotbus...

Sorprès em quedo quan veig el vencedor dels premis cre@tic Més sorprès em quedo en veure la “genial” idea d’aquests 3 personatges. Posar pantalles al autobusos de línia de Mataró i aprofitar aquests televisors per incloure-hi material que ells mateixos produiran. Un negoci rodó i assegurat.
No puc queixar-me de res. Jo amb més gent, vam tenir la oportunitat de poder participar dels premis cre@tic, però la nostra deixadesa i passivitat ho ha impedit. Si ens haguéssim presentat, i fos aleshores quan haguéssim perdut, em podria posar en el seu projecte. No ho hem fet, i tant sols hem limito a observar la seva gran vista, i felicitar-los per haver-hi treballat.
El que no puc admetre és que pel sol fet de vèncer es puguin creure que canviaran el món audiovisual de la ciutat. En una de les primeres entrevistes asseguren que “Cada dia hi ha unes 20 mil persones que van amb autobús. No tenim a Mataró cap mitjà diari que arribi a tanta gent”. El pitjor de tot és que es queden tant amples en certificar-ho. Ho poden veure en la contraportada de “El Punt” del dissabte 17 de desembre en una entrevista feta per la periodista Elena Ferran.
M’agradaria entendre que he entès malament la frase. I què quan parlen de mitja, parlant de mitjà de transport. Però si és així no li trobo el sentit a la frase, perquè no hi és. Restarien massa equivocats.Estimats companys de l’empres Spotbus, moltes felicitats per aquesta idea, innovadora a la nostra ciutat, ja no tant a la resta de municipis espanyols i estrangers. Veure’m si la vostra innovació podrà suportar la necessitat d’informar als mataronins, amb tot el que això comporta. La oportunitat la teniu.

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

De acuerdo en la primera parte. Totalmente; En la segunda.....que se llama "Tammién".

Y eso. Haremos algo cuando nos lo propongamos.

Sólo digo una cosa más. Esas pantallas hay que rellenarlas.

VR!.

2:31 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones