En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

4.1.06

Quan es passen els setzens...

Quan es passen els setzens (dieciseisavos de final en su defecto) teòricament es juguen els vuitens (octavos de final en su defecto). Ahir, en jornada copera, vaig aconseguir passar la eliminatòria i col·larme als vuitens de final. Cert que jugava a casa, i que l'aposta va ser d'aquelles que pots perdre. Larousse va jugar al meu favor, i en els darrers minuts del partit, la pilota es va colar per l'escaire... La pròxima eliminatòria, però, comença a fora (no sé si hi ha partit d'anada i tornada) veure'm si m'ensurto! S'accepten reptes...

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

la temporada és molt llarga i no s'ha de baixar mai la guardia...així que vigila, patanegra! jajaja...

8:36 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Noi, no sé com he arribat al teu blog, no sé a què jugues, però et felicito per la fotografia que has posat. Gran jugador i millor persona. Si no recordo malament, en Sergio està celebrant el gol que ens va fer campions l'any 2000 a València, quins records. Hi vas ser tu, a Mestalla?

11:04 p. m.

 
Blogger Josep Maria said...

Doncs efectivament. No jugo a res... je,je Em dedico a narrar notícies esportives, tot i que en aquest cas no era merament una notícia esportiva. Jo vaig ser-hi a Mestalla... que gran... de moment sempre podrem dir que "...sempre ens quedarà Mestalla!". Esperem si aquest any segueix igual! i tu? qui ets? identifica't! je,je,je
PD: no vaig tenir el plaer de conèixer a en Sergio. Però si de trobar-me'ls de festa per Mataró i rodalies... no se'n deu enrecodordar... sincerament, jo no gaire...je,je,je

9:07 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones