En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

19.5.06

Un món sense prejudicis...

Perquè sempre hi ha gent a l'altre costat. Perquè sempre hi ha gent que t'entén. I pel que és més complicat. Perquè sempre hi ha gent, que malgrat la distància, sempre t'ofereix un tros d'espatlla per arrepenjar-te, i una orella per explicar-li els teus maldecaps.
No et podràs queixar. Que en la distància és el segon post que t'emportes! -bé, et podràs queixar, que l'he tornat a escriure en català-
La distància pot fer intermitent les relacions d'amistat, però segurament les fa més fortes. Adriana, Àngel... i perquè no, Pau (malgrat estar a prop a vegades estem massa lluny)... que dures són les distàncies!

1 Comments:

Blogger Pol said...

Uy uy...nostàlgia massa prematura...aprofitem ara i no penssem massa que quan estem lluny...ja ens enrecordarem prou dels nostres...

;)

11:07 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones