En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

14.10.06

Ara que tenim ràdio, jo no la puc escoltar!


Mataró, com ja sabeu, disposa de ràdio municipal des del 11 de setembre passat. Una ràdio que ha començat amb una sabata i una espardenya, tot i que espero que amb la intenció de millorar el més aviat possible.
Una ràdio de la qual vaig viure els primers projectes, esportivament parlant. Sobretot, de la mà d’Oriol Debat vam intentar adequar-nos a les demandes del concurs. I suposo que pel fet d’estar acostumats a treballar amb una sabata i una espardenya, vam guanyar el concurs. Aquesta és la deducció ràpida. La següent, la més complicada, i la que segurament menys gent sap és que pocs aspirants podrien millorar el nostre grup de treball.
La meva sorpresa, i ja des de fora, és que ha estat més notícia la secció d’informatius i la manca de guanyador en el concurs del magazine matinal, que no pas el gran equip d’esports del qual disposa una ràdio novell, i l’arriscada programació esportiva, que millora la pensada inicialment per els convocants del concurs. Encara és hora que llegeixi alguna paraula de certs mitjans de comunicació de la ciutat referint-se a la programació esportiva de Mataró Ràdio.
Per nosaltres que no se’ns reconegui aquesta feina no és una novetat, portem masses anys sense que ningú ho faci...
Jo amb aquest post la vull reconèixer... i vull recordar que em fan venir tota l’enveja del món... estar davant d’un micròfon, sabent que ets, ni més ni menys, el referent esportiu de la ciutat!
Gent del Carnet Esportiu, els nous i els gats vells. Els que el sentiu i els que encara no sabeu ni qui som... bona feina i a seguir endavant, encara queden espais per recórrer, i ho farem junts!

4 Comments:

Blogger Elisabet said...

Oi tant q ho feu (fan) bé els del Carnet Esportiu FM! Vaig sentir una retransmissió d'en Rabassa i vaig flipar!!!

I... si et serveix de consol, des del Masnou tampoc no puc escoltar MataróRàdio...

1petó!!

10:42 a. m.

 
Blogger xavier said...

Collons els últims punts semblen que surtin de la boca de William Wallace!!!
Tens raó en que tots, ressalto... TOTS qui han informat de l'inici de la ràdio ens han com... marginat. Ja ens va bé d'alguna manera, nosaltres fem la nostre feina i són els involucrats qui ens feliciten o ens critiquen.
Po wueno, tot viento en popa tan en ràdio, com TV, com el proper portal informatiu d'internet.
Som els putos amos... modèstia apart!
Records tio!

4:19 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Oh The Boss Voice's has come from the sky.

Oh my Lonely Boss,

Carnet Esportiu Worker.
Salut!.

12:40 p. m.

 
Blogger Joan Antoni said...

Jose, espero que aviat la puguis escoltar via Internet!
Salut!

9:30 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones