En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

23.12.06

La tornada per tornar a marxar

Ja fa una setmana que he tornat a casa, una mica més aviat que el torró, encara que a casa he arribat després que ho fes el torró.
Han estat tres mesos i mig fora, vivint el que representa la meva segona experiència de viure fora de casa. Això si, aquesta molt més allunyat, ja no només de la família, sinó dels que hem rodegen en el un dia qualsevol.
He tornat, i a les primeres hores ja trepitjava la meva segona casa. Televisió de Mataró m’ha tornat a acollir amb els braços oberts. Treballant aquests dies de becari (és estrany però feia anys que no ho era… i és cert, s’aprofiten de tu i et fan portar cafès!!!) i observant des de fora com creix el nostre fill. Aquests dies torno a admirar la feina feta per la resta de pares i mares que té el nostre fill, un fill que s’està fent gran molt ràpid. Però com tot fill porta problemes, que estic segur que com a bons pares segurament sabrem solucionar.
El cert és que són dies d’observació més que res. De veure com van les coses, de descobrir o redescrobrir persones, de retrobaments, de sopars, de cafès (malgrat ara la maquina de la tele no funcioni), de sortides de nit, d’arribades de matinada...

El problema d’aquests dies és que sé que només hi estic 3 setmanes, i que el 7 de gener deixaré de veure, de nou, a tota la gent. No hi ha temps a moltes coses i això és l’únic que envejo de les persones que es quedaran per aquí. És com viure a contra rellotge, i anar fent les coses que has de fer abans del dia de marxar...
Però vaja, tant de bo pogués tornar per la Nit de l’Esport, i intentaré fer-ho. Però ja no depèn de mi, sinó del senyor euro i el senyor pound, i el senyor companyia aèria,clar!

Aprofitant el benentès, dir que tots tingueu un bon Nadal i que gaudiu dels que teniu al costat i del que teniu al costat, però no oblideu a la gent que, o no està o està lluny. Per ells també és complicat no estar al vostre costat, segur!

I si no trobeu el camí... seguiu l’estrella...a algun lloc us portarà!

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Bon Nadal a tú també guapo.
Encara que aquesta estada se't faci curta espero que la disfrutis al máxim i sobretot al costat de tota aquesta gent que realment t'omple.
Pel que fa a les sortides a la nit i les arribades a la matinada, tot un plaer compartir-les amb el senyor Spà.

Petons i Bon any, si no ens veiem!

11:54 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones