En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

27.2.07

Adiccio

Adiccio. Sona malament, oi? No penseu malament, nois! Adiccio a internet, necessitat de fer-hi un cop d'ull sempre que tens el laptop (portatil en angles) o estas, com jo estic ara, a la biblioteca fent o intentant fer treballs.
Adiccio es quan tens necessitat a fer laguna cosa. L'altre dia ho deia. Durant el dia soc capas (no tinc c's trencades, so sorry) de mirar la pagina de l'As 10 cops, i qui diu l'AS, diu el Mundo Deportivo, Sport i Marca (pero per format m'agrada mes l'As), el meu blog una desena mes, el meu hotmail (quan ho indica el MSN) la pagina carnetesportiu.com els caps de setmana i el seu forum tambe cada dia. Aleshores t'endinses en el youtube, camines pels blogs (que interessant per deu amb aixo de les eleccions... magnifica tenda de campanya i magnific el mes petit de tots). I dius? que deu passar al mon... i entres al Mundo, al Pais, al Periodico, ABC, tots acaben sent valids. De fet, gracies a aixo, te'n enteres i acabes veient, per exemple, l'entrevista a Jose Maria Garcia, que va ser treta de la graella (dit fredament) per TVE.

A aixo li sumes que ara a casa podem mirar la tela per internet! De luxe, ahir perque ho feien massa tard, sino ja estavem mirant Prison Break per la Fox en directe des de EUA.... pero era massa tard. Pero canal 24 hores de Bola de Drac, hem pogut veure All Stars, futbol, de qualsevol lliga del mon... la tecnologia que ens maravella cada dia mes!

El que ocupa bona part de l'estona a internet, pero, es el Messenger. Aquell isntrument amb el qual s'ha creat un mon virtual paral.lel al real. El MSN serveix de molt, pero sobretot per mantenir contacte amb Catalunya, tot i que hi ha gent que mai em contesta (eh, Ynomed!...jijijiji) De fet es poden arribar a crear relacions d'amistat profundes. Es divertit, per exemple, fixar-te amb els nicks. Gent que simplement posa el seu nom. Pol, Carles, Xavi.... Gent que posa el nom curt. San, Uri, Eli.... Gent que posa trossos de cansons (recordo el meu problema amb les c's trencades) "Anuska... un dia sonyando en un suenyo sonye", la versio de combinar majuscules i minuscules al mateix temsp que poses un tros de canso "Andrew. - NoS aNeStEsIaMoS fUmAmOs De MeMoRiA cOnTrA lA etc,etc,etc", el mes increible de tots i que no puc posar aqui perque no sabria fer tots aquests simbols es el de la meva cosina Agnes, increible, impressionant. Una cosa exagerada. Combinacio de punts, simbols de dolar, xinos, o no se que coi. Intentare imitar-ho, es complicat, eh.... avia'm £4...-___.[[}]#~~~**/-- buffff a ella li surt millor!

Un dels que ma feia mes rabia, era el de la Nuria " Nuria ;-) ". Perque, si que m'agrada parlar amb ella, de fet darrerament es una cosa diaria, per MSN, Hotmail o SMS, pero utilitzava, i segueix utilitzant, un emoticono final, que es el de guinyar l'ullet. Jo no se si esteu molt acostumats a que us guinyin l'ullet... jo no ho estava! La veritat! Pero bueno, ara ja s'ha superat, i el tema de l'ullet ha passat a ser secundari. De fet, qui no permetria que un ull com aquest no t'anes fent "guinyos"? (l'he escrit com tres cops i cada cop que l'escric em sona menys com a paraula catalana.. pero vaja... total; sense accents, "ny's" castellanes, "c's" trencades, etc.....)


El meu es ...walking to Hampden Park (16th may) -It's my dream- Els que hi entengueu de futbol sabreu a que em refereix-ho. Els que m'ho heu preguntat tambe... Pas a pas. Step by step!
Per cert engegats els darrers tres mesos a terres angleses. Amb moltes ganes de tornar, pero amb ganes d'acabar el que he vingut a fer. I intentar fer-ho de la millor manera possible!

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones