En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

26.1.07

Varis

El segon semestre està a la cantonada. Dilluns comencem la recta final de la nostra aventura, malgrat que hi ha gent que ja ens ha abandonat, i malgrat hi hagi gent que encara ha de tornar!
De les meves darreres experiències a terres angleses aquí ve un petit resum:
-Ja tinc número de conte bancària! Ha costat lo seu, però amb el passaport a la mà ja no han pogut inventar-se excuses! Ara falta el segon pas, trobar una feina per poder posar diners a la conte...sinó...vaya tonteria!
-Ja tenim gavats els 3 spots publicitaris de la nostra campanya de la Premiere League (és el nostre treball de final de carrera, fer una campanya publicitària a nivell de tv, ràdio i premsa sobre la premiere league). Són, crec jo, tres bones idees, i déu ni do com han quedat filmades. Ara falta editar-les. Potser, si anem bé de temps, intentarem fer una sèrie de 3 spots més. Però això dependrà del temps. Els lemes són: està en el teu cor/ està en el teu cap/ està dins teu (Us ho imagineu¿?)
-Ahir vam anar a sopar al restaurant espanyol de Wolverhampton... déu ni dó el tiberi que vam menjar... Tremendo. Unes tapes de primer (el tamany no és el mateix que si anessis a Sevilla, però el gust... semblava la calle Betis allò!) i de segon alguns paella, altres peix, altres pollastre... jo entrecot al pebre.... (sense paraules). Va estar bé, 3 catalans a taula, un asturià, un anglès amb decendència gallega, un anglès, una polaca i una anglesa a taula.... cuinats per un sevillà, i servits per una asturiana...
-I finament comentar que estic a l'espera de les notes... que al fi i al cap són la raó per la qual estic aquí. Ja puc trobar feina, tenir conte, anar a sopar, sortir de festa, etc... però haig de treure'm el curs...
Ah, us deixo amb una fotografia molt simpàtica de dos amics japonesos, en Joske i en Yu...

3 Comments:

Blogger lula said...

He trobat una oportunitat, ja era hora!!.. Espero que aquesta retornada sigui encara millor que la anada!Plena de més aventures i moments que t'ajudin a créixer!
Molta sort en les notes!
La pròxima despedida intentarem que sigui lluny d'aglomeracions!!
Cuida't i disfruta!
Un petonàs,
lula.

1:13 a. m.

 
Blogger lula said...

Ah! si el maig-juny corres per aquí, travessa fixada!!
No pot sortir un NO de la teva boca no?!!!
Per ara... ruta de bars!!

1:15 a. m.

 
Blogger Joan Antoni said...

Jose, t'has perdut la Nit de l'Esport. Però tranquil, que els teus companys ho han brodat!

1:29 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones