En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

23.1.07

Y me he acordado!



Yes,yes... el coneixeu dins o fora l'aigua. Felicitats! Tenir 26 anys ja significa que encamines ja la fase decisiva de la teva vida.... (jajajajaja) A que m'ha quedat sèrio! Un petó ben fort des de les Anglaterres. Avui a la tarda beure una Stella a la teva salut!

L'altre dia em van fer una pregunta al programa Impàvids de Mataró Ràdio. Quin er el meu grup preferit. Gran pregunta,eh! (Millor la de triar qui ser d'entre els estris de la cuina.... vaya tela!). Doncs al final vaig decidir-me pels Pets, hem viscut una vida paral·lela, he crescut amb ells...

Hi haurà gent que els podrà criticar, però ningú ens treurà els seus concerts, oi Pau?

Aquesta cançó és per tu!



1 Comments:

Blogger Pablito el Gordito said...

Pepito!!!

Moltes gràcies per la foto jejejeje... Ara sí que veuran tots q soc un noi serio i responsable... Nomes ens falta penjar fotos de diferents Carnestoltes i ja la tenim feta.

En fin, merci per tot. Una llastima la canço, xo no la sentia. Cuida't molt. Un peto.

4:03 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones