En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

1.1.07

Experiència radiofònica....

Immers en fer el resum de l'any de Carnet Esportiu emès per Televisió de Mataró el passat divendres dia 29, em truca en Kiku Rimblas per comentar-me si vull ser el convidat del programa de Mataró Ràdio "Impàvids". En Kiku és el responsable de la secció d'esports del programa i m'invita a assistir-hi com a ex-cap d'esports de Televisió de Mataró, per parlar de la meva vida en general i de la televisió i els mitjans de comunicació. M'avisa que la "jefa" del programa, la Lourdes, em fara un truc més tard o l'endemà per explicar-me com funcionarà....
Arriba un endemà on vam emetre un dels millors resums de l'any elaborats per nosaltres... podeu deixar la vostra opinió, perquè segur que en un moment o altra del cap de setmana l'heu vist per la televisió...
Hores abans em trucava la Lourdes per això... explicar-me que el dia 30(dissabte) havia d'estar a les 11:45 a la ràdio i que no em podia dir gaire cosa perquè era una mica secret....
Total, que divendres vaig sortir poquet, i dissabte em llebava aviat per poder anar amb els ulls oberts a l'entrevista.
En Kiku no hi era perquè tenia un partit benèfic amb el CE Mataró, i de fet crec que faltava bona part del grup que forma "Impàvids". Es tracta d'un magazin matinal conduit per l'Eduard, on s'hi tracten una varietat de temes. Juntament amb ell, hi havia la Lourdes i l'Anna, amb ells tres vaig estar dins del locutori durant tot el programa. Què malament que ho vaig passar els primers 20 minuts, on en prou feines podia respirar!!!!! A més el programa tenia públic, un públic especial, format per la família del tècnic, en Roger.
Un cop va començar l'entrevista tot va anar molt ràpid, i de fet ja he demanat una còpia per ecoltar les barbaritats que vaig poder dir... jeje De fet no té desperdici la part del qüestionari... la primera pregunta ja la vaig haver e deixar pel final!!!!
Va ser un bon matí de dissabte, vaig riure molt i vaig parlar de coses que m'agraden. I vaig veure com una altra gent (jove també) procurava pel seu "fill". El nostre va ser esportista i aquest els hi ha sortit "Impàvid". Que aquesta força els ajudi a superar obstacles i arribin on ells vulguin arribar!
Merci per la invitació!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Eiiiiiiii MOLTES GRÀCIES!!!!kines paraules!! no les mereixem!!!!! Gràcies per la teva paciència, per si estar, per la teva passio per aquesta professió! Per les samarretes!!! Et desitjo molta sort en tot el q facis que el teu "fill" continuii creixent amb la força com ho ha fet fins ara,el millor programa d'esports de mataró CARNET ESPORTIU!.
Els impàvids t'esperem a la teva tornada!!!
M'acumiadu in plain english...

Be water my friend...
Good Luck Impàvid per naturalessa...
XXX

Lourdes

9:36 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones