En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

25.12.06

L'esperit del Nadal

Bé, sumat a les emocions que tens al tornar a casa, després de temps allunyat, l'època de l'any en que he tornat, estareu d'acord en mi, està plena d'emocions. Li diuen l'esperit del Nadal, i ja pot ser positiu o negatiu, però aquest esperit hi és.
És època de records, de les persones que ja no hi son, de les persones que no poden disfrutar com ho fas tu; d'una festa que ha anat tornant-se molt consumista. Però ja no només de les persones, també dels moments, de les emocions, les velles, les noves, les inesperades...
Podríem dir, o almenys en el meu cas, puc dir, qùe és una època de reflexions. Més en el meu cas, que potser aquests dies acabo sent un simple observador del que passa en el meu entorn.
No voldria pas posar-me melodramàtic, simplement expressar els meus sentiments, en un blog on hi acabo expressant moltes de les meves emocions.
Avui, en el tram final del dia, he tingut el privilegi de veure com un amic meu anunciava que en els seus plans més immediats estar el casar-se amb la persona que estima. Fins aquí, i amb aquesta frase tant freda, podria semblar normal. Però quants cops ens hem imagina't aquest moment. El moment en que un amic teu et diu que es casa. És el primer cop que em passa, i sincerament ha estat molt emocionant. Una persona a la que coneixes de fa anys, que has compartit mil moments, mil Nadals, mil estones, bones i dolentes.... no sé... una nova experiència!
Que per molts anys així sigui. I tant a ell com a ella els hi desitjo el millor. Dues grans persones, segur que sempre tindran un bon final!

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

Doncs si ahir ja et va emocionar... prepara't pel dia del casament... impacta molt veure un amic teu dient "sí, vull!!". És com si t'adonessis que us heu fet grans... però a l'hora és meravellós!

10:48 a. m.

 
Blogger Josep Maria said...

sisi...però el fet de veure com vas perdent cabelll i com apareixen les primeres canas... tmb te algun significat,oi?jeje pq si haig d'esperar a dir "sí, vull!"....a aquest pas primer em jubilo! ;-)

12:25 p. m.

 
Blogger Angel said...

Ei soc jo el que em caso....si si si... Paraules molt meques que s'agreixen de llegir...simplement gracies i evidentment tindras un lloc privilegiat per escoltar el "OUI, J'ACCEPTE....
M'alegra que estiguesis a casa quan ho vaig dir
....
bisous....

5:33 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones