En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

14.1.07

La força d'un sentiment té recompensa



Aquest post és només per recordar i perquè quedi per la història que ahir en van ser tres, però haguessin pogut ser molts més.
Gràcies pel partit d’ahir i per demostrar dues coses:
-la força d’un sentiment (és molt més que futbol)
-i que Catalunya és més que un club
Per cert, no me’l vaig perdre....


Per cert, primera setmana a Wolver. Hi ha coses que no canvien. En el pròxim post en parlarem una mica més.

4 Comments:

Blogger Pablito el Gordito said...

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL EN EL NUEVO SARRIÀ!!!! y uno y dos y tres!!!

Jejeje... q maco es veure palmar al Barça, jejejejeje.

M'imagino que acabaries tebi a "pints"...

Apa!!! Aiooo

12:07 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Doncs si...van ser 3 però van poder ser molts més. I jo em vaig donar compte que m'esteu convertint perquè vaig celebrar el gol de Rufete com una boja...què m'està passant doctor?????!!!!!

12:03 a. m.

 
Anonymous Anònim said...

Doncs si...vans er 3 però van poder ser molts més. I jo em vaig donar compte que m'esteu convertint perquè vaig celebrar el gol de Rufete com una boja...què m'està passant doctor?????!!!!!

12:03 a. m.

 
Blogger Josep Maria said...

doncs que deus tenir la sanc blanc i blava...no?un cop s'aconsegueix el seny necessari acaves sabent el que és bo!
de moment només se'm acut aquesta teoria, pero qui sap!potser n'hi ha més...
vigila amb l'estressament!jeje
un pto

11:15 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones