En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

22.2.07

Sobre la Nit de l'Esport

Fa un parell de dies que volia contestar al blog de l'alcalde el seu escrit i el seu comentari en el meu blog. No se que passa, la tecnologia em va jugar una mala passada, que aquest comentari no es pot veure en el seu blog. Vist que no s'ha entes el meu anterior mail... que tambe parlava d'esport, avui vull tractar un altre dels temes esportius que han estat d'actualitat aquests dies.
Fa una setmana volia escriure sobre la Nit de l'Esport, i despres de tot el que s'ha escoltat, llegit i observat, vull dir la meva.
Aixo si, sense cap ganes de embrotar el nom de la que es, actualment, la festa mes important que viu la ciutat de Mataro. Per nombre d'assistents i per importancia dels guardons donats, i tambe, per les critiques rebudes a les formes de fer del Jurat.
En aquell Jurat, diu l'alcalde que hi ha estat molts anys. Jo tambe hi he estat molts anys. I durant aquest anys puc dir que puc tenir les meves opinions a favor, i les meves opinions en contra, pero al final, les decisions presses democraticament son les que valen, i les que s'han de respectar. Es una festa esportiva, on la politica s'ha de deixar de banda. Ja es fa molt escoltant el discurs del president del PME i regidor d'esports del moment, i encara mes escoltant el de l'alcalde al final (perdona Joan Antoni, pero saps que es cert, i mes en any d'eleccions, jeje). Per aixo, i com a primer punt, lamento moltissim les critiques rebudes per part d'un partit politic cap a un Jurat que va prendre una decissio democratica, tard o molt tard, pero democratica.
Aquest es el meu primer punt, que destaco des de la llunyania. El segon punt es com he vist els resultats. Repeteixo que enguany ha estat el primer any que no he format part del Jurat, despres de ser-hi en les darreres edicions. Primer de tot, felicitar als vencedors, que algun merit han fet per aconseguir-ho. En segon terme, lamentar la falta de protagonisme de l'hoquei. Saben que es el meu esport, que el porto a la sang, i que em dol veure com una sots campiona del mon no rep el seu reconeixement. O com les paraules que en el seu dia va dir l'alcalde ("Tenim un equip a la millor lliga del mon") queden sense valor al no ser proclamat el conjunt dirigit per Ivan Sanz; millor equip de la ciutat del 2006. Es nomes una opinio, que es pot compartir o no, i que no tinc cap ganes de posar-me amb el Jurat, perque tambe te les seves decisions correctes.
Felicitar a l'Ivan Sanz pel premi a millor entrenador. Espero que l'haguessiu aplaudit molt, hi ha rumors que el situen fora la proxima temporada. Pero nomes son rumors, o sigui, que a treballar per no perdre'l!
I felicitar a l'Oriol Debat. Aquesta felicitacio es tambe, al mateix temps, una nova critica. Perque en els mitjans de comunicacio no comenten res sobre el premi a la millor tasca periodistica envers l'esport local? Crec que no hi ha dubte que aquest premi havia d'anar cap a les persones, que ara mateix, viuen i es desviuen mes per l'esport local. Un nom propi o en nom del col.lectiu, merescudissim el guardo. Dona alegria veure com donen els reusltats esperats les persones amb les que confies.
Felicitar de nou a tots els que han fet possible la celebracio un any mes de la Festa de l'esport mataroni!

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones