En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

6.3.07

"AVT, l'Estat de Dret,De Juana Chaos i Oleguer Presas" (toma.... i aquest post si que es politic)

M’arriba un mail, amb les inicials amb minuscula avt… em sonen. No se d’on, pero em sonen. Segueix-ho llegint i em trobo aixo:

Presos de ETA condenados a 30 años por acumulación de penas que salieron en libertad en el período 1996-2004.Contiene el nombre del recluso, condena acumulada, período de inicio de pena y fecha de excarcelación y ministro del PP que firmó su salida de la cárcel.

A continuacio apareix una llista de 56 presos de la banda terrorista ETA condemnats a molts anys de preso. Uns exemples: Jose Ramon Artola Santiesteban, condemnat l’any 1986 a 327 anys de preso, posat en llibertat pel ministre Angel Acebes el 2002. Enrique Letona Viteri, condemnat a 311 anys de preso l’any 1987, posat en llibertat pel ministre Angel Acebes l’any 2003. Ernesto Alberdi Olano, condemnat a 135 anys de preso l’any 1980. Mariano Rajoy, aleshores ministre del PP el va deixar en llibertat l’any 2003. Aixi podria ampliar la llista a 56 presos de la banda terrosita que van ser posats en llibertat per l’anterior govern del PP. El mail segueix:

Rajoy sacó 14 de la carcel. Acebes 23 terroristas. Y mientras tanto, los de la AVT callaban. Ahora pretenden hacernos creer que serán ultrajados si Zapatero hiciese lo mismo.

Mirin, no tinc cap amistat (perque hi ha coses que no es poden arribar a entendre) amb cap banda terrorista, i menys amb una que deixa els sentiments al costat per centrar-se en una lluita armada que no arribara a enlloc. Gens de simpatia tinc tambe amb un partit politic com es el PP, que intenta fer servir els seus deixebles per dir mentides, quan ells ja s’han omplert la boca de mentides.

Que s’expliqui la veritat. Sempre amb la veritat per davant. De Juana Chaos no es el primer pres de la banda terrorista que es posat en llibertat.

Tampoc tinc cap amistat amb el FC Barcelona, pero resulta que un dels seus jugadors fa cosa d’un mes que es va mullar criticant una cosa que jugadors com Salva Ballesta no saben ni el que es; l’Estat de Dret. Segons Oleguer Presas, De Juana Chaos no es res mes que un porducte de la nostra societat. Pero llegeixin l’escrit i veuran que passa a l’altra cara de la moneda. Que passa amb De la Rosa, Rafael Vera, Rodriguez Galindo…..

"I resulta que... Estic fet un embolic. Massa sovint aquest estat de dret té parts fosques que em fan dubtar. Tot això fa pudor d'hipocresia. I tanta hipocresia fa que se t'esgoti la bona fe."

1 Comments:

Blogger Elisabet said...

Ho has dit tot, clar i català. Ben fet. I a veure si escrius més sovint!!!

6:49 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones