En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

21.3.07

De Joseps, Joans i Ases....

Mira per on aquesta frase feta, que acaba dient "...n'hi ha a totes les cases." em ve de perles per aquest escrit fruit del no res.

Comencem pels Joseps, no? Doncs evidentment, en una setmana marcada per el dia de Sant Josep (abans fins i tot era festa....) i que darrerament ha passat mes a la historia per ser el dia del pare, merci als que vau pensar en mi i perdonats el que no ho heu fet. De fet, el sant ja no es una celebracio tant esperada com pot ser un aniversari. La societat que es torna cada cop menys religiosa, i alhora mes consumista.

Si seguim pels Joans, doncs felicitar a en Joan Salicru, perque em sembla que te molt a veure amb e documental sobre la historia del textil a Mataro. I felicitar a en Joan Antoni per haver confiat amb l'Alicia i posar-la al numeor 3. Mes dubtes tinc amb algu altre de la llista, pero aixo ja es veura. Molta sort als politics mataronins, que van encetar la precampanya molt aviat, i que esperem qu eno es desgastin. Ara, senyors, politica esportiva... Que passa amb els esports? Jo crec que es un aspecte important dins de a ciutat. Ja no nomes el de competicio, sino el de formacio i lleure. Quines son les politiques esportives dels aspirants a la trona d'alcalde? Sino fos important l'Ivan Pera ocuparia un lloc mes alt que el numero 11 que ocupara en les proximes eleccions. Senyors del PSC, ERC, ICV, CiU i PP... expliquin alguna cosa. HI ha molt agent que ho esta esperant.

I els Ases... va! no parlem d'ases.... o si. Espereu. M'acaba de venir al cap. Entre ases i burros... Recordeu el burro catala... Doncs atencio als "avisapts" d'Arenys que han creat un nou signe d'identitat catalana.... jajajaja... Sota el lema; "Jo soc de la ceba" i amb aquest dibuix.

Be, podeu fer els comentaris que vulgueu, pero el meu es que no crec que estigui al nivell del burro catala, que encara regenta el cul del meu cotxe, juntament amb el CAT i les estrelletes europees, que tapen la E de la matricula...

The sun is still shining...

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

La llista d'esports del PSC es de luxe. Cinc regidors d'esports: l'alcalde, en Terradas, en Melero, l'Alícia i l'Ivan.
A veure qui dona més!

11:18 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones