En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

21.3.07

Nova cara al TN cap de setmana

Ah, per cert. Recordeu aquest nom; Agnes Marques. A partir del 26 d'aquest mes cada cap de setmana a costat de Joan Carles Peris. Moco de pavo....no?


Se que no t'agradara aquest post, pero bueno, molta sort, t'ho mereixes!
Ara sera complicat fer una cervesa per la comarca... ja portare paper i bolis! jejejeje
... i que vagi be tot aixo de la roda de premsa, proves de maquillatge, numeros 0, etc...
I per cert... primera presentadora d'un mitja autonomic que presenta (o que es fa la foto oficial amb uns texans mig estripats...) ;-) De mi es queixaven perque anava amb panatalons curts...
Molts Petons!

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

ai.. jajaja... moltes gràcies!!! els "pelos" i els pantalons són marca de la casa ;)
Ja m'he apuntat els dies que estaràs per aquí.
Petó!

3:14 p. m.

 
Blogger ruth said...

on dieu que s'ha de deixar un cv??
jeje

9:20 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones