En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

1.4.07

Avui

Foto de l'equip que va aconseguir l'ascens a la OKLliga, la temporada
passada, als estudis de TVMataró
Avui fa sol aquí Wolverhampton.
I avui és un dia feliç per molts mataronins que segueixen l’hoquei patins. Al final ha costat més del que al principi ens pensàvem, però s’ha aconseguit gràcies a l’empat que ahir va aconseguir el GrupClima Mataró davant de l’Igualada.
Avui som una mica menys estimats a Alcoi. Diuen que corre un maletí i que el resultat era pactat. Jo dormiré amb la consciència tranquil·la, perquè l’empat d’ahir es va aconseguir a la pista. I dormiré tranquil·la perquè hem demostrat ser millors que la resta d’equips que han baixat.
Avui és un dia per dir que seguim a la millor lliga del món, però també per dir que l’esport, a vegades, és injust.
Avui és el dia en el que la gent de l’handbol ha de fer net. Deixar enrera el que va succeir ahir i seguir mirant endavant. Una mala segona part va fer perdre el somni d’un ascens. La vostra temporada ha estat exemplar, llàstima de no poder-ho acabar com us haguéssiu merescut. Però l’equip és jove i el somni no pot acabar aquí.

PD: Felicitar a tots els que han fet possible aquest somni, i animar a tothom que seguiu animant i anant al pavelló com ahir. Deien que feia goig… Tant sols queda esperar que segueix-hi l’Ivan. Un dels principals artífex d’aquesta fita. No dic res dels jugadors perquè si segueix l’Ivan ells segurament també ho faran.

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones