En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

3.4.07

Felicitats Blog!

Avui fa deu anys que es va "inventar" el que avui coneixem com a blog....
Com a minim felicitar al "inventor"; Dave Winer.

Mes informacio a:

http://www.elpais.com

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

No he pogut fer-te avui una abraçada, com ho he fet amb la resta dels teus companys i amics de TVM. Com bé dius, dijous tornaves a Wolver. Vam comentar el què podia passar fent una cervesa el dia abans... Des d'aquí, des de la Bxda. de les Espenyes, rep tot el meu suport. Una abraçada ben forta i un petó. I tots els ànims i força per continuar aquest camí que en Bis us va marcar, que ell us va saber transmetre d'una manera tan honesta i rica, i que jo sempre he admirat. T'ho havia dit moltes vegades durant aquells mesos en què vaig viure, més d'aprop, la vida de TVM. Era sorprenent com els seus somnis, els seus desitjos, els seus ideals, els seus reptes avui també són els tan vostres...

10:59 p. m.

 
Blogger Martha! said...

10 anys?? deu ni do!
doncs si, el felicito! perquè devegades quan tinc alguna cosa a dir h faig a travès de lletres, a travès del bloG!
t'invito a que passis pel mu raconet!

cuida't**

7:52 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

el que estava buscant, gracies

4:40 a. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones