En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

25.4.07

Europa ens deu una Copa


Perquè malgrat sempre diuen que "el futbol és injust", jo sempre he cregut que el futbol acaba sent just amb tothom... ens veiem a Glasgow!

Un balcó una bandera perica!

Catalunya en blanc i blau...

1 Comments:

Blogger pere pascual "pic" said...

El meu comptador se’n ha anat en orris i he passat al més conegut i ara ja sé quan em visites, i el que és més perillós, a les hores.
Ahir veig que vas estar de farra, ja que jo, un culer, va felicitar-se del triomf de l’Espanyol abans que un periquito de pro.
Sigui com sigui, et prometo que a la tornada em faig una foto amb la samarreta perica si sou capaços d’oblidar la síndrome Leverk, i l’Espanyol es classifica per la final.
Es clar que a canvi , i vist que el partit és a Glasgow, molts seriem els que desitjaríem una foto teva amb el kilt de rigor, tot just abans de la finalíssima.
La teva imatge amb faldilles i lluint de cames podia ser històrica.
Acceptes?.
Una abraçada

9:39 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones