En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

23.4.07

St. George (23rd April)


Feliç dia de Sant Jordi a tothom, i en especiala la gent que no l’ha pogut viure des de la terra, com ha estat el meu cas.

Tant sols una anècdota.

Estàs a Wolver, i et planteges regalar una rosa, que saps que no tindrà moltes hores de vida... Què fas? Un llibre? En anglès, home... sí, perquè ella en sap, l’entén i segurament tampoc li semblaria malament, però bé, sembla la decisió que s’ha de prendre. Entres a la botiga i mires i remires. No en tens ni idea, i de sobte apareix un llibret, petit, amb la paraula “Happiness” al seu davant i una foto d’una nena en blanc i negra ressaltant, tant sols amb la mirada, amb el gest de la seva cara i amb el moviment de la foto; una felicitat increïble.
Perquè l’únic que busco és la felicitat, i tant se’m en refot la resta de coses. Hem de ser conseqüents, oi? Eso es lo que intento.

Feliç retorn a casa!

PD:Per cert, que no faltin les roses per les noies de la casa. La meva germana, la meva mare i la meva iaia!!!! I aquest any en especial, per les noies de TVM, totes elles. Un petonàs ben fort!

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

Anècdota:
Estàs a l'estació de Wolver,a punt d'agafar un tren que t'allunya d'Anglaterra. Estàs trista per les persones i les emocions que deixes enrera. Plou. De sobte, et treuen, per sorpresa...un cop més, sorpresa...un llibre amb una foto preciosa que ho trasmet absolutament TOT, i diu: HAPPINESS...entenc l'anglès, però en aquella imatge les paraules sobren...GRÀCIES

12:59 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones