En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

15.5.07

Camí del somni...

Tant de bò el camí acabi bé. Europa no ens deu una copa, Europa ens donarà la Copa!
Visca l'Espanyol i Visca Catalunya!
Demà Glasgow serà blanc i blau...

El meu viatge comença a les 5:40 del matí fent viatge amb tren Wolver-Glasgow.
Arribo a les 10:20 a Glasgow i en allà m'hi espera més de 25 spa's pericos....

No torno fins a les 07:50... espero que la nit no se'm faci llarga!

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones