En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

3.5.07

Convivint amb el fantasma de Leverkusen...

Ha arribat el dia de la veritat. Glasgow ha de ser el pròxim destí.
Per tant, amb el cul ben petitet i avui portant dues boles com a corbata....
Europa ens deu una copa, i avui ho hem de demostrar!
La força d'un sentiment!
(PIC, si tinc la sort d'anar a Glasgow tingues per suposat que em faré a fotografia. No ho dubtis!!! Però primer necessito una entrada, i això estarà complicat!)

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones