En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

29.5.07

Increïble

Torno a casa passades la una de la matinada. Avui hem tingut sopar de fira amb la gent de la tele, un petit premi després del treball realitzat durant el procés electoral d'aquests dies.

No em poso a dormir. A l'ordinador de casa tinc baixats es dos darrers capítols de Lost (Perdidos). Si, sóc d'aquells frickies internautes que segueixen la sèrie al mateix ritme que els Estats Units. En anglès subtitulada, gràcies a uns frickies, encara més grans, que no s'esperen ni un dia en donar als castellano parlants la possibilitat de poder disfrutar d'una de les millors sèries de la història. Em quedo sense paraules i em trec el barret, un cop més, per la increible feina feta per guionistes, tècncis, actors, etc.... Sort que hi ha dues temporades més! El problema serà quan acabi definitivament... què faré? què farem?

Us recomano també altres sèries, que crec que ja he comentat en anterioritat. Prison Break i Heroes, i us animo a descarregar-ho d'internet (més fàcil amb el torrent que no pas amb l'emule). Una altra que podeu provar de veure és Vanished, però us aviso que acaba al capítol 13, fins aquell capítol és espectaculatr. Li falla el darrer.

2 Comments:

Blogger ruth said...

així les peces d'esports que envieu a la xtvl són teves?
:D

10:34 p. m.

 
Blogger Carlos said...

Hola,
T'envio aquest www.mataroparticipa.blogspot.com per si vols participar al bloc que l'Ajuntament de Mataró ha posat en marxa per recollir l'opinió i propostes de tothom respecte al seu Programa i Pressupost pel 2008. Ah, si vols, ens podem saludar el proper dimecres 17 a les 7 de la tarda a l’Audiència Pública al Centre Cívic de Pla d‘en Boet sobre això mateix, que és obert a tota la ciutadania.
Gràcies,
www.charlivistaalegre.blogspot.com


Carlos

2:39 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones