En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

18.5.07

Ja sabeu perquè sóc de l'Espanyol...

Ja està, ja he despertat del somni. Ja sé que no som campions, i que l'any vinent tampoc ho podrem ser. A l'espera d'una invitació (que crec que ens mereixem) només em queda dir... gràcies. Gràcies per explicar el que jo mai he pogut explicar amb paraules. Perquè sóc de l'Espanyol? Dimecres ho vam explicar, perquè des del minut 0 sabia que aquell partit nosaltres ja l'havíem guanyat. No importava el marcador. Sabia que ho donaríem tot i així va ser.
Gràcies per tota la mescla de sentiments que vaig poder sentir durant més de dues hores...
La força d'un sentiment... per això sóc de l'Espanyol!
Directius; no ens decepcioneu. Sabeu que hi ha diners per gastar, gastem-los en mantenir el bloc. No cal portar cracks. Al final els que estimen més la samarreta són els de sempre. I, com que veig que cap mataroní ho ha dit encara... Marc, no et preocupis. Pensa amb la poca gent que amb la teva edat ha llençat un penal tan decisiu com el teu. A penes ens coneixem, però, només et desitjo un gran futur. T'ho mereixes! Això i més!
Forza Mágico Espanyol!!!!
(Ah, en breu un recull fotogràfic de la final!!!! i si... amb faldilla escosesa!!!....jejeje)

1 Comments:

Anonymous Anònim said...

A slim belt will get you noticed, and if you have a pair of suede
shoes, think about adding a special pair of
laces to attract some attention. For illustrative purposes, imagine you
are faced with an important legal matter, and it is up to you to choose the best lawyer, choose right and walk away free, choose wrong and you may pay a hefty fine, or worse.
The company was his legacy and he taught his sons the art of watch making as well.


Review my website ... luxury watches

11:28 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones