En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

3.6.07

I aquest és el post 101

Pensava que en portava més, però no... aquest és el post 101.

Un post que aprofitaré per recordar a la gent el que jo també m'he deixat perdre, però a mitges.

Un mar de flors (durant tot aquest cap de setmana a Vilassar de Mar) i les catifes (a Argentona, així com a altres poblacions catalanes).


Divendres vaig tenir la sort de poder anar a Vilassar de Mar, i no veure acabat, però si que gairebé enllestida la setena edició de la Mostra de Flor i Planta, més coneguda com a Mar de Flors. Us ho recomano per ansy posteriors, no fa mal passejar-se entre un munt de flors i plantes... de fet aquest any hauran estat prop de 12 mil les persones que ho hauran fet. Ah, i no perdeu la ocasió, ja que hi sou, d'entrar a una de les pastisseries del poble, enguany només les pastisseries Falgueres ho feien, i emportar-vos unes magnífiques "Flors de Vilassar".

I avui vinc d'un gran àpat... (déu ni dó aquests tiberis que ens marquem) a Argentona, a casa dels meus cosins Saleta. Dinar que repetim des de fa anys, per celebrar que el meu tiet va tornar a néixer. Cada any en som més, i la família apreta perquè hi torni acompanyat... El "millor" moment és quan et casarien amb mig Argentona i mig Mataró... Avui el tema estrella ha estat els trasllats. La meva germana, que en ve d'un, i el setembre en fa un altre, la meva cosina que en un mes també es mourà, els meus tiets que passaran a ser veïns de la meva iaia... i jo, que en un plaça no determinat de temps tinc pensat empendre una nova etapa de la meva vida. Però clar, el problema és que marxar de casa no és tant fàcil com voldríem... però buscant segurament es trobarà alguna cosa. De fet aquesta setmana també he fet una notícia d'ajudes per pagar el lloguer, unes ajudes de Prohabitatge Mataró concedides per la Generalitat.


En fi, que el retorn a Mataró el marca: la feina, els amics (sopars, cafès i aquestes coses que es fan quan fa dies i mesos que no veus a la gent), la família i un llit petit... un altre dels motius per marxar de casa i tornar a descansar en un llit on hem pugui girar i regirar!

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones