En el meu món hi cap de tot, des de reflexions atontades basades en els meus sentiments, fins a experiències pròpies. Algú diu que explicar coses personals és una tonteria. Potser sí, però quan poden aportar coses a terceres persones, crec que pot ser interessant. Llegiu amb comoditat i no us enfadeu amb els meus pensaments... segur que no tinc raó! Aquest és el meu món...

24.3.08

No cal dir-ho més alt

No cal dir les coses altes, amb només simples paraules, clares i concises, les coses queden clares.

PD: Sí, torno a escriure. I no serà per estar desenfeinat. Necessito escriure.

2 Comments:

Blogger Martha! said...

les paraules.. quin poder que tenen!
i si, no cal dir-ho fort, nomès fa falta ddir-ho clar, i així ens entenem!

cuida't. t'invito a passar per el meu blog

7:54 p. m.

 
Anonymous Anònim said...

Necessito escriure

6:56 p. m.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 
Estadisticas y contadores web gratis
Manuales Oposiciones